Test Sonuclarin…Kiymetli Doktorumuz

Dun aksam Test sonuclarini bildirmek icin Doktorun muayenehanesinden aradilar ve bize guzel haberi verdiler. Sonuclarin cok iyiymis cok sukur.

Bu arada Doktorumuz (Dr. Murat Emanetoglu) konusunda ne kadar sansli oldugumuzu paylasmak istedim. Keske ayni zamanda cocuk doktoru da olsaydi da 9 ayin sonrasinda da sik sik gorusmeye devam etseydik. Burcin Teyzen bulmustu doktorumuzu ve onun tavsiyesiyle ben gitmeye baslamistim. Insana o kadar guven veren, sakin ve kendinen emin bir hali var ki aklinda hic bir tereddut veya tedirginlik kalmiyor.

Anneannenle konusurken bir gun …“Bana dogum icin kolunu kesip yerine dikecegim dese, sorgulamam bile oyle diyorsa oyledir diye dusunurum “ demistim. Gercekten de o kadar guveniyorum.

Hamileligimin bu kadar huzurlu ve sakin gecmesinin en buyuk unsuru dunyalar iyisi doktorumuz. Baban da cok seviyor ve tanisan herkes de ayni yorumu yapiyor. Bu yolculuga Murat Bey`le ciktigimiz icin ailecek cok mutluyuz anlayacagin, dogdugunda eminim sen de cok seveceksin.

Doktor kolay kolay tavsiye edilmez ama etrafimdaki diger Hamile arkadaslarin yasadiklarini, tedirginliklerini ve bilgisizliklerini gordugum zaman her Anne adayi doktorumuzla tanissin istiyorum. Bir de o muhtesem ekibi var ki her geldiginizde sizi guler yuzle ve neseyle karsilayan…her aradiginizda sizi gulumseten 🙂 Iyi ki hepsi varlar …:)

http://www.emanetoglu.com/

Leave a Reply

